fredag den 31. juli 2015

GIVEAWAY: Sommerfugle

Det er tid til en lille giveaway!

Solen skinner her hvor jeg befinder mig, og selv om det blæser en del, så mærker jeg alligevel en snert af sommer. Dejligt!

Og hvad er mere sommerligt end sommerfugle?

I denne giveaway har du mulighed for at vinde en sommerfuglesamling, indrammet i en træramme, lige til at hænge op på væggen. Størrelsen er 2,9 x 3,9 cm. inkl. ramme.




Du har mulighed for at få mellem 1-3 lodder, du skal blot gøre en eller flere af følgende ting:

A. Et lod, ved at syntes godt om min side, og opslaget der omhandler denne giveaway på facebook
B. Et lod, ved at være fast læser på min blog på www.mitmini.blogspot.dk
C. Et lod, ved at fortælle om denne giveaway, enten på facebook eller på din blog (Billedet må lånes)

Husk at skriv en kommentar her på bloggen, eller på facebook, hvor mange lodder du deltager med, for at kunne deltage.

Vinderen vil blive udtrukket søndag den 30. august 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar